Bøger2019-01-17T18:54:19+00:00
Digitaliseringens paradokser

Digitaliseringens paradokser

12 virksomheders erfaringer med hastig forandring
Djøf Forlag, 2017

Bogen er den første, der med afsæt i 12 konkrete virksomhedscases, dagligdags erfaringer og eksempler fra velkendte danske virksomheder viser, hvordan ledere arbejder med og reflekterer over digitaliseringens mest presserende spørgsmål.

Læs om studierne bag Digitaliseringens paradokser

Køb bogen

En af årets bedste ledelsesbøger: “Vi kommer helt ind under huden på den på den konkrete virkelighed, som både topchefer og medarbejdere kæmper med til dagligt. Fem stjerner.”

Børsen

Digitale indfødte på job

Digitale indfødte på job

Gyldendal, 2015

Nye normer for nærvær, åbenhed og anerkendelse er på spil, når digitale indfødte går på job. Hvis du reagerer med rynkede bryn, risikerer du konflikter på kontoret, men hvis du skaber de rette rammer, får du innovative vidensarbejdere. Tag godt imod digitale indfødte på job!

Læs om studierne bag Digitale indfødte på job

Køb bogen

“De digitalt indfødte vil ikke have fysisk nærvær, men »frekvent nuvær«. Slå den!”.

Berlingske

Årgang 2012

Årgang 2012

Socialliv og samvær i en tid med nye medier
Informations Forlag, 2011

Hvad betyder internettet og de mobile medier for vores børns sociale liv nu og i den nære fremtid? Hvordan kan vi som voksne blive klogere på deres brug af medierne? Søren Schultz Hansen har fulgt de unge, som bliver 18 år i 2012, på nettet, i familien og med vennerne.

Læs om studierne bag Årgang 2012

Køb bogen

“Vil man vide, hvordan børn og unge har det med nye medier, kan man med stor fordel læse Årgang 2012”.

Politiken

Fra massekommunikation til samtale

Fra massekommunikation til samtale

Otte essays om strategi og kommunikation i netværkssamfundet
Forlaget Markedsføring, 2006

Bogen består af otte essay, som dels beskriver og analyserer forskellige aspekter af udviklingen, dels forsøger at give nogle forsigtige forslag til de strategier og løsninger, man bør overveje, når mam kommunikerer i netværkssamfundet.

Køb bogen

“Hatten af for modet, som, når det lykkes, har en originalitet og friskhed, som man skal helt tilbage til McLuhan for at se magen til”.

Børsen